Друг пример е този с Община Стара Загора, която ни покани да им помогнем за развитието на туризма в региона. Постигнахме 250% увеличение на средната цена на нощувка в града, 43% увеличение на приходите от нощувки в общината и устойчив ръст в 20 от 24 месеца на реализираните нощувки. И така изградихме ново бизнес звено, специализирано в развитието на туристически дестинации – Empatia destination development.

В момента работим и върху няколко технологични иновации, за които с радост ще разкажем в близко бъдеще.

Ние сме Калина и Ясен. Не вярваме в работата от 9 до 5. Вярваме в страстта, любознателността и непреодолимото желание да постигаш успех. Вярваме, че най-важни са хората. Затова работим с екип от свободомислещи хора, всеки от които е екстремно добър в това, което прави.

Базирани сме в София, България.

Калина Гешева

Калина има повече от 15 години в сферата на маркетинга и рекламата. Тя има магистърска степен от Université Sorbonne Nouvelle Paris 3.

Калина има повече от 55 награди за ефективност и креативност в рекламата, както в България така и в чужбина.

Разработила и управлявала над 500 рекламни кампании за повече от 50 млн. евро.

През кариерата си е работила за брандове като: А1 (част от Телеком Австрия Груп), Ред Бул, Мастер Кард, Тойота, Данон, Уницеф, Уникредит Булбанк, Бет365, Перно Рикар, HBO, FOX TV, Nova TV и много други.

Калина беше част от международния екип, който разработи стратегията за ребрандинга на Телеком Австрия Груп (А1) на всички европейски пазари, като част от екипа на българския мобилен оператор Мтел.


Ясен Гешев

Ясен има повече от 20 години опит в разработването и реализирането на нестандартни проекти в сферата на маркетинга, изкуството и спорта.

Ясен е TEDx лектор и част от проекта на Дарик радио „40 до 40“.

Като маркетинг директор на едно от най-големите спортни събития в България – Рали България – той допринася за включването му календара на Световния рали шампионат (WRC) през 2010 година.

Като мениджър събития в рекламна агенция New Moment New Ideas Company, Ясен е работил за клиенти като Ред Бул, Самсунг, Ксерокс, БТК (vivacom) и други. Два пъти е бил част от най-добрата рекламна агенция в България.

Като основател на Urban Art Foundation, той създаде проекта Urban Creatures, който трансформира район Подуяне в галерия на открито чрез силата на градското изкуството.